ReisMee met Martijn & Kim naar Australië

Het is zo ver!!

Waar zal ik beginnen , lief dagboek..........;-)

Hoi allemaal

Zoals de meesten van jullie wel weten is onze vakantie in de states nu echt begonnen. Gister zijn op tijd 6:00PM richting Schiphol gereden waar om 10:05 ons vliegtuig richting Londen vertrokken.Qua reis is alles goed gegaan de vlucht naar Londen vertrok optijd en onze verbinding naar LA was ook optijd, dat was al een enorme meevaller/opluchting. De vlucht is ons ook reuze mee gevallen het is toch 10uur vliegen maar we hebben ons prima vermaakt. in de hoofdsteun van elke stoel zat namelijk een tv'tje waar jeondimand uit ik weet niet hoeveelfilms kon kiezen. Dat maakt de reis toch iets aangenamer!! Eenmaal op Amerikaanse bodem liep ook alles lekker soepel, alleen door de douane, dat blijkt toch een ding. Er wordt een foto van je gemaakt vingerafdrukken en alles wordt wel 2x gecontroleerd. Maar ik zeg dat heeft toch wel iets. Toen we dat overleefd hebben zijn we de koffers gaan halen, altijd spannend. Ook daar was niks mis gegaan alle koffers zijn HEEL aangekomen.

Eenmaal buiten (heerlijk weer 25 graden) zijn we in de bus gestapt van het autohuur bedrijf die ons naar de huurauto bracht........ Zo zeg dat reiden hier was wel ff wennen ben dat totaal niet gewend een automaat wilde continu mijn linker been gebruiken (wat niet hoeft). Ik moet zeggen dat vond ik toch best spannend maar naar drie blokjes om en op plaats bestemming te zijn aangekomenhad ik het onder de knie!! We zijn regelrecht naar ons hotel gereden waar we de auto voor konden rijden koffers er uit de sleutel afgeven en de parkingboy doet de rest, wat een luxe hahaha.

De hotelkamer was ook al z'n verassing tegen over die hokken die we in Nederland gewend zijn. we hebben zelfs een klein kantoortje waarvan af ik nu dit berichtje tik. echt grappig. Na een heerlijke douche, want daar verlang je toch wel naar na z'n reis. Zijn we nog wat gaan eten bij de Subway, waar we voor een paar dollar een hele maaltijd hebben kunnen scoren. Inmiddels was het ook al weer bijna 20:00uur geworden en waren we erg moe Waardoor we besloten lekker terug te gaan naar het Hotel.

Toen ik eenmaal het bet zag was ik vertrokken om nog geen 5 uur later weer klaar wakker te zijn. dan merk je pas wat 9uur tijdverschil doet. Het was hier 1uur 's nachts en in Nederland tijd om op te staan. Ja, daar lig je dan gelukkig heb ik het nog een paar uur kunnen rekken. Het is hier nu inmiddels6uur in deochtend (NL 15uur) Kim ligt nog lekker te slapen en ik ben jullie aan het spamen, ja wat doe je anders om 6uur 's ochtends??

Maar om een lang verhaal kort te maken (nu denk je was ik maar bij deze zin begonnen met lezen) het is hier fantastisch voor de gamers onder ons ik heb gewoon steeds het gevoel dat ik in GTA rond loop. Vandaag staat Hollywood op het programma ben benieuwd denk dat we weer van de ene in de andere verbazing zullen vallen................

Groetjes,

Martijn & Kim

(auteur: Martijn;-)

Reacties

Reacties

linda ( onbekende )

Leuk om te lezen,
wij vertrekken precies over een week!
ook een overstap in Londen.
Geniet ervan!

RobSchraven

He Kim en Martijn,
Fijn te horen dat de reis al met al goed is verlopen.
Klinkt als een hele belevenis en het is pas jullie eerste dag. Dat belooft nog heel veel spannende gebeurtenissen. We houden jullie verder op deze site in de gaten. Een fijne tijd verder.
Groetjes van ons allemaal.

Bart, Eva en Niels

Heej Martijn en Kim!!
Fijn dat jullie zo'n goede reis hebben gehad!! Lekker hoor 25 graden, hier is het wat minder aangenaam ;-) !!
Heb je al een lekkere Starbucks koffie gehad?
Liefs van ons alledrie!!

Bart

Frappuccino caramel is een echt aanrader ;-)

MN

Hey Tinus,

Je plekje hier bij SA is al ingenomen door onze nieuwe collega ;) maargoed daar zul je niet snel wakker van liggen. En de komende dagen zul je nog wel vroeg moe worden, dat had ik ook in Amerika. Verder veel plezier en schrijf vooral meer!!! Leuk om te lezen tussen de drukte door.

Groet Mark

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!