ReisMee met Martijn & Kim naar Australië

Films & Sterren

Hallo iedereen,

Jaja ik heb maar liefs een half uur langer in me bed gelegen vandaag, begint te wennen volgens mij. Ben vannacht niet meer zo vaak wakker geweest alleen heb ik nog om de raarste tijden honger. Gister hebben we weer zoals verwacht een dag gehad vol nieuwe dingen.

Gister, de dag van Films & sterren kort om Hollywood. Een plek waar ik vooraf van heb gelezen dat als je er eenmaal bent het toch tegenvalt de beroemde walk of fame (de tegels met sterren) staat zelfs in de top 10 van tegenvallende toeristen bestemmingen. Maar ik moet eerlijk zeggen ik vond dat wel mee vallen!

We zij vroeg op pat gegaan 8:00uur vertrokken richting Hollywood het rijden gaat trouwens al prima ben er helemaal aan gewend en ik kan je vertellen het rijd heel relaxt hier. Hollywood ligt ongeveer 40 min hier vandaan en ja daar gingen voor het eerst op de highway gelukkig was het nog niet zo druk want wat een wegen geweldig gewoon soms wel 3, 4 over elkaar 5 baans en je word links en rechts ingehaald en tochis het heel overzichtelijk. PS. een tomtom of zoals ze hier zeggen een GPS is de uitvinding van de eeuw, wat is er nu leuker om door Bert van ernie die de weg naar Hollywood naar je uitlegt?

Eenmaal in Hollywood aangekomen hebben we de auto geparkeerd (2 dollar voor 4uur:-) en zijn we een straat in gelopen. We vielen meteen met de neus in de boter ja hoor daar was ie de Walk of fame grappig al die sterren heb zoveel bekende gezien. En natuurlijk een fotootje gemaakt van de ster van Michael Jackson die we onder weg tegen kwamen. Na een uurtje hadden we wel trek gekregen en zijn opzoek gegaan naar een eet tentje onderweg er naar toe kwamen we een markt tegen zoals we die in NL ook kennen echt leuk om te zien dat er tussen al dat vette eten ook gezonden dingen worden verkocht. Na een uurtje of 4 hadden we het in Hollywood wel gezien en besloten door te rijden naar Beverly Hills.

Dat ligt maar 15min van Hollywood dus daar ben je zo. Ook leuk om te zien trouwens we zijn echt de (een) wijk in gereden mijn god wat een huizen staan daar om maar niet te spreken over de tuinen en de auto's die er op de rij laan staan. Maar als je aan Beverly Hills denkt dan denk ik winkelen of te wel een Mall. Daar zijn we dan ook heen gegaan ben zelf nog even in de Apple store geweest, hadden we dat maar in europa zoveel dingen hebben ze hier voor de Iphone! voelde me een klein kind in een snoepjes winkel. hahaha! Ook hier hebben we wat gegeten want het is als of ze het er om doen overal waar je loopt ruik je eten. maar goed van Beverly Hills naar Vanice beach is een kleine stap en ons volgende bestemming.

Alleen kan ik je daar niet zo veel van vertellen zondag is namelijk een populaire dag om daar heen te gaan blijkt, druk daar er was gewoon geen pakeerplek te vinden. We hebben wel nog een glim van de beach en de zee gezien maar dat was het dan. Daarom zijn we maar lekker terug gereden naar ons Hotel onderweg nog even gestopt bij een super makt ook al een hele belevenis, daar is de apie hein XL niks bij.En voor drie dollar een koelbox gescoord van 17 dollar(foutje van de kassa man)

's avondsnog op pad geweest om een hamburger ergens tehalen en mijn eerste refill was ook een fijt.Dat was bij in & out hamburger vlak bij de luchthaven en als ik vlak zeg bedoel ik ook vlak, het leek wel of we op de landings baan zaten zo dicht vlogen de vliegtuigen over. Ps. de hamburger was ook lekker!!

even terug naar vandaag 6:30uur inmiddels (NL 15:30uur) we gaan zo onze spullen pakken en door reizen naar San Diego +/- 3uur van LA vandaan om SeaWorld te gaan bezoeken. Kim is nu ook wakker dus we gaan maar weer eens wat doen! en ik heb er zin in.......

Groetjes

Martijn & kim

Ps.bedankt voor jullie reacties erg leukom te lezen!!

(auteur: Martijn)

Reacties

Reacties

Opa.

Hallo Kim & Martijn.
alles is goed gegaan naar Amerika met jullie
maak maar veel plezier en geniet maar van alles daar.

Groetjes Opa.

Theo & Syl

Hallo Snuitjes
vandaag gaan jullie dan naar San Diego ook daar zal weer veel te zien zijn maak er maar weer wat van samen.

Gr.van ons.

Martin

We zitten hier met een onderbezetting, de Mexicaanse griep is hier uitgebroken, de mailbox stroomt over en de telefoon gaat constant. Dit is mijn enige lichtpuntje op de dag, ik wil een update! :-P

Bart, Eva en Niels

Heej Martijn,
Het klinkt allemaal supergaaf, zoals Martin idd schrijft is de pleures uitgebroken, Cindy heeft de Mexicaanse griep en Ellen is al spugend vandaag weer naar huis gegaan! Gisteren een nieuw meisje begonnen, vandaag een uitzendkracht en volgende week nog 1!!!
Hier gaat verder alles zijn gangetje, Niels is vrolijk als altijd, Bart is druk op het werk en ach met mij gaat ook alles goed, donderdag naar Coldplay!
Leuk om iedere dag te lezen wat jullie allemaal doen!!
Zag zelfs dat Joost jullie al aan het volgen was, hihihi!
Shamu is cool he?!! Nou veel plezier nog en wij blijven zeker lezen!!
Liefs Bart, Eva en Niels!

britt en sophie

Goedemorgen ome Martijn en Tante Kim,
Wij vinden de foto's te gek en elke dag kijken we even of er al nieuwe op staan. Wij vinden de foto's met de grote orka het mooist. Geniet nog maar lekker en doe voorzichtig op de weg en onderweg. Dikke knuffels en zoenen van ons allemaal vanuit nederland

MN

Kim is nu ook wakker dus we gaan maar weer eens wat doen! en ik heb er zin in.......

beetje dubbelzinnig Martijn ;)

Marieke en Daniella (4B in een drukke avonddienst)

He Kim en Martijn,

Zo te zien en te lezen hebben jullie het goed naar jullie zin daar!!!! Mooi zo! Mooie foto's!
Geniet er maar van!!!!! Tot weer veel te snel voor jullie!

Groetjes de hardwerkende plegen!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!