ReisMee met Martijn & Kim naar Australië

The road to SeaWorld

Goedemorgen allemaal,

Onze 4de dag is zojuist begonnen en vandaag gaan we een klapper makken van San Diego naar Phoenix z'n kleine 600 km. Als ik het goed heb is dit de dag van de meeste kilometers zeg maar de koninginnen rit.

Gister hebben we al een heel klein voor proefje gehad onderweg naar San Diego 195km. Na het uit checken werd de auto natuurlijk weer voor gereden en ingepakt met de koffers, ja het Amerikaanse leven went snel. Om vervolgens de reis richting San Diego te gaan maken. Voor we de highway op gaan nog even een ontbijtje halen ende koelbox vullen. De weg naar San Diego is geen verveelde, een heel stuk rij je langs de kust en er valt van alles te zien. De avond er voor hadden we via internet al een hotel opgezocht Good Nite Inn waar we regelrecht heen zijn gereden het is tenslotte de dag van SeaWolrd dus geen tijd te verliezen.

Rond de klok van half 12 waren we weer gezeteld en besloten richting SeaWorld te rijden (6,15min). SeaWolrdwas vandaag tot 21uur open met als afsluiting vuurwerk ter gelegenheid van labor day, Daardoor was hetniet zo erg dat we wat later waren. Voor de mensen die ooit ook z'n reis naar dit deel van amerika gaan maken wij zeggen sla San Diego niet over (wat wel veel gebeurd)! SeaWorld is echt geweldig een park zoals je dat nergens ziet we hebben alle shows gezien met als klapper Shamu the killerwale (orka). Ze hebben bij Seaworld 3 van die orka's echt mooie beesten maar de dolfijnen, zeeleeuwen, otter, schildpadden, haaien,enz enz zijn ook leuk. toen het dag programma was afgelopen en de avond viel hebben we nog wat in de winkeltjes rond gelopen een natuurlijk wat gegeten en jullie mogen niet raden dat was natuurlijk een hamburger ;-). We waren namelijk aan het wachten tot het 20:30uur werd want dan kwam de grote Shamu rock around the wolrd show in het donker met licht effecten echt spectaculair en als afsluiting vuurwerk. Na de schowwas hetnog best druk in het park en wilde natuurlijk iedereen naar huis. Kim was al bang 'dat wordt file american rijden' (en ja het was er uit zonder dat ze er erg in had) maar niets is minder waar het was druk maar een voordeel van een 5 baans weg is ook dat je zo weer weg bent. Bij Good nite Inn weer aangekomen (8min later) de auto voor de deur gezet Good nicht in is namelijk een motel en ja precies z'n motel die je in de films ziet. Lekker op bed gaan liggen want van z'n dag Seaworld word je best moe. PS. we zijn ook al lekker verbrand. Maar het was een Top dag!

Dat was allemaal gister vandaag ligt er weer een nieuwe dag op ons te wachten we hebben tot dik 6uur geslapen de batterij is weer opgeladen, kom Kim we pakken de spullen en we zijn weg hier..............

Groetjes

Martijn & Kim

(auteur Martijn)

Theo & Syl

hey Kim & Martijn
Wat gezellig die verhaaltjes van jullie Britt & Sophie
waren hier op koffie.nu jullie batterij weer is opgeladen voor jullie nieuwe dag zal het wel weer een gave dag worden. veel plezier en voorzichtig aan
Groetjes van ons voorzichtig en veel plezierxx