ReisMee met Martijn & Kim naar Australië

The Strip

Hallo Allemaal,

Ik ben wat laat maar we hebben heerlijk uitgeslapen in ons penthouse na een avondje/nacht Las Vegas. Vandaag zijn we voor het laatst in het Palms Hotel voor onze laatste nachtje in Vegas hebben we een ander hoteltje geboekt Stratosphere Hotel & Casino (hotel met een enorme uitkijk toren hoger dan de Eiffeltoren). Maar eerst vandaag ff lekker shoppen net buiten Vegas.

Gister hebben we een dagje strip gedaan overdag de kant van MGM Grand en New York New York en in de avond de andere kant. Nederlanders als we zijn hebben we s'ochtends lekker de bus gepakt (1,75 dollar) en bij de strip nabij de Paris Hotel uit gestapt dit hotel herken je aan de repliga van de Eiffeltoren best. niet veel verder ligt planet Hollywood hotel en shopping center daar zijn we naar binnen gelopen lekker wat winkeltjes bekeken en wat gedronken. Zoals iedereen weer wemelt het in Vegas van de Casino's het is dan ook onmogelijk om niet door een Casino heen te komen voor je iets in een hotel gaat bezichtigen. (waarom zoude ze dat gedaan hebben?;-) eenmaal uit het shopping center was het kwik al opgelopen naar dik 35 graden ja het is warm hier in Vegas. Onder weg naar de MGM Grand kwamen we een M&M's warenhuis tegen echt waar vier verdiepingen alleen maar spullen van M&M's je kan het zo gek niet bedenken of het is er wel. En natuurlijk kon je er ook M&M's kopen in zoveel soorten echt niet normaal dat hebben we in NL echt niet. Iets verder op de strip ligt dus the MGM Grand hier zijn we naar binnen gegaan want dat wilde ik wel een keer graag zien. Hier hebben we dan ook meteen ons eerste geld verloren ;-) want als je in de Grand bent moet je gewoon ff een gokje wagen. Via New York New York zijn we weer richting Belligo gelopen (hotel met de fonteinen). En op de bus gestapt naar ons Hotel. Om daar even bij te komen van een paar uur strip.

Om vervolgens na een lekker warm bad en kijkend over deskyline van Vegashoe het donker werd. Weer de strip te gaantrotseren. Dit Keer zag de strip er weer heel anders uit met al de lampjes en mensen die er nu waren veel hadden hem al goed hangen. Echt bekrompen om te zien dat alles wat in bijna heel Amerika verboden is hier gewoon kan, drinken (op straat), gokkenen en sex! Zoals gezegd zijn we 's avonds de ander kant van de strip op gegaan via de roltrap (die heb je hier allee maar) zijn we de weg overgestoken om richting Venetcian Hotel daar waren we namelijk erg benieuwd naar. Binnen in het hotel hebben ze namelijk Venetië in het klein na gemaakt met het San Marco plein en al. Overal weer winkeltjes en gokken is hier ook geen probleem. Echt heel grappig om te zien je hebt ook telkens het gevoel dat je gewoon buiten loopt. Na de Venetian zijn we nog een stuk verder gelopen en hebben we nog een hoop rare dingen gezien om vervolgens rond de klok van 1uur weer lekker terug te gaan naar ons Hotel om nog een nacht van het prachtige uitzicht te genieten ja we hebben gewoon 2 dagen met de gordijnen open geslapen zo indrukwekkend was het uitzicht. voor we naar de 18de verdieping gingen in minder dan 30 sec hebben we nog een klein gokje gewaagd maar helaas het geluk was ons vandaag niet gegund.

We hebbennu heerlijk uitgeslapen gaanzo onzespullen gepakt en ons mooie hotel verwelzeggen. Wat een ervaring we zijn echt blij dat we dit gedaan hebben geeft toch weer een extra dimensie aan Las Vegas.........................

Groetjes

Martijn & Kim

Egbert

Hoi Martijn, Hoi Kim,
Echt heel leuk dat jullie het reisverslag online plaatsen.
Las Vegas, het klinkt allemaal erg fraai. Heel veel plezier samen. Groeten,
Egbert