ReisMee met Martijn & Kim naar Australië

Deja vu Los Angeles

Hello,

Yep we zijn weer terug waar we begonnen Los Angeles. We hebben ruim 4500 KM gereden om na drie weken weer terug te komen in LA. Voor dat we hier weer aan kwamen hebben we nog een ritje van 3,5 uur gehad. Onze laatste grote rit dat voelde wel even raar.

Rond het middag uur kwamen waren we in LA waar we naar een groot winkelcentrum zijn gereden om nog wat winkels af te gaan en nog wat leuke dingetjes te kopen als herinnering. Natuurlijk nog even een starbucks mee gepikt en nog een lekker hotdog gegeten om het af te leren ;-). Om vervolgens laat in de middag een hotel te gaan zoeken we wilde de volgende (donderdag) graag naar Universal studios vandaar dat we besloten een hotel daar in de buurt te gaan nemen zo gezegd zo gedaan. Dat was nog z'n klein half uur rijden van we waren en het was inmiddels spits geworden. Als je dacht dat de spits van nederland druk is ik kan je vertellen dat is nog niks tegenover de spits van LA. We moesten dwars door de stad dus dat half uurtje wert 1,5 uur. Gelukkig hadden we snel een hotel gevonden in de buurt waar we wilde zitten. Snel alles uit de auto even opfrissen en er weer opuit om wat te gaan eten. We hadden verder geen idee waar we ongeveer zaten dus zijn het hotel uit gegaan en een straat ingeslagen om nog geen 5 min later midden in Hollywood te staan dat was nog eens een Deja vu precies waar we drie weken geleden begonnen zijn waar we weer. Nu was het alleen donker en dat is ook wel leuk om te zien op de walk of fame was zelfs een premire van Zombieland een nieuwe film we hebben nog wat sterren gezien op de rode loper maar de helft kende we natuurlijk niet. Na een blokje Hollywood hebben nog lekker ergens een pizza gegeten en weer terug gegaan naar het hotel.

Het was weer best een zwaren dag het rijden kost na drie weken toch best wat meer energie dan in het begin en na alles wat we hebben mee gemaakt in de afgelopen drie weken gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Een goeie nacht rust was dus meer dan welkom. Morgen nog lekker een dagje Universal Studios en dan gaan we ons weer klaar maken voor de terug reis helaas..........

Groetjes,

Martijn & Kim

cat en brord

Hoi hoi,

Jullie hebben ook een super vakantie gehad!! De foto's waren super mooi en wij zijn benieuwd naar jullie live verhalen!!!!
Geniet nog ff en een veilige reis terug!!

Dikke kus van ons

mam en pap

Fijn om jullie weer vlug weer te zien,rustige reis terug.xx

Bart, Eva en Niels

Heej Martijn en Kim,
We hebben echt iedere dag genoten van jullie reisverslag ( en iedereen bij SA volgens mij ook ;-)
We hopen dat jullie een goede terug reis hebben en dat we dan snel weer in real life kunnen bij kletsen!!
Tot snel, liefs Bart, Eva en Niels (die nog steeds wil weten of jullie Yogi bear nog hebben gezien!)

Theo & Syl

Hey Martijn & Kim ook wij hebben genoten van jullie vac en jullie mooie verhalen en de foto's waren ook top
een hele goede reis en tot morgen op schiphol.
Groetjes mams theo xx