ReisMee met Martijn & Kim naar Australië

Universal Studios

goedemorgen allemaal,

Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan en de tijd van gaan is voor ons helaas aangekomen. Vanond om 20:00uur onze tijd vertreken we weer naar Nederland waar we zaterdag om 16:15 (NL tijd) weer voet op nederlandse bodem zullen zetten. Na drie weken zijn we hier zo gewend dat het wel jammer is dat we weer gaan maar aan de andere kant is het ook wel weer goed om naar huis te gaan.

Gister hebben we ook nog vol genoten van onze laatste dagje met een bezoek aan Universal studios het was er alleen erg erg warm. We hebben het park bekeken van cool zone naar cool zone (bij de foto's zie je meer;-). Ik weet niet of dat het door de warmte kwam maar alles ging ineens erg sloom hier we hebben er zeker 3 kwartier over gedaan om binnen te komen. de rij voor de kassa leek maar niet kleiner te worden en ook de entree ging niet echt snel. eenmaal binnen zijn we meteen de studio tour gaan doen. opzich wel leuk je komt langs bekende decor's van films en je ziet de studios waar alles wordt opgenomen een rit van 45min. Daarna zijn we het park gaan verkennen ik moet eerlijk zeggen het viel ons wat tegen we hadden er wat meer van verwacht. Alles leek zo nep maar misschien is dat ook wel de werkelijkheid van de film. Al met al hebben we toch een leuke middag gehad.

Eenmaal terug in het hotel zijn we vast langzaam aan de koffers weer gaan inpakken en ons gaan voorberijden op de terugreis van vandaag. We besloten om een rustige laatste avond te houden hollywood hadden we wel gezien nu. Dus even snel wat te eten halen op de hoek en lekker voor de tv op eten er kwam namelijk een nieuwe serie (van de makers van Lost) op tv waar we al de hele vakantie reclamen van gezien hadden 'Flachforward'.

En dan zijn we nu weer klaar om uit te checken we gaan nog even een stop maken in Santa Monica om de middag door te brengen lekker aan Zee. Want het is nog steeds erg warm. En dan door naar luchthaven LAX.

Ook deze laatste laatste dag gaan we dus goed benutten...............

Groetjes,

Martijn & Kim

Marieke, Jolanda, Marieke

Hoi Kim en martijn.
Last but not least, wrs de allerlaatste reactie op jullie reis.
Het was leuk om al jullie verhalen en foto's te volgen/zien.
Goeie reis terug!
Groetjes van je ontzettend hardwerkende collega's.
Tot snel op de afd kim.

Marieke, Jolanda, Nienke

Deze drie bedoelde ik dus....

Femke en Remco

Een hele goede reis terug.
Kan me voorstellen dat het na al die weken toch erg wennen is om weer terug te gaan. Het liefst zou je nog langer willen blijven.

Maar kortom : ik heb genoten van jullie verhalen en foto's !

Groetjes,
Femke R.

Brord

Hey mattie en kimmie

Volgens mij zitten jullie nu al op het vliegveld. Kan me voorstellen dat je nog was gebleven maar kom maar gewoon terug. hahahahaha. Goeie reis en geniet er nog maar even van.

Groetjes

Brord