ReisMee met Martijn & Kim naar Australië

Back @ Home

Hey hallo,

Ik heb me er even toe moeten zetten maar iets dat je begint moet je ook goed afluiten. Zoals jullie weten zijn we al bijna 4 dagen weer in ons eigen landje. En dat is wel weer even wennen nederland is echt plat en het gaat er hier toch net weer iets anders aan toe wel liggen we weer in ons eigen bedje en rijden we weer onze eigen auto (helaas) maar dat niet alleen de tijd doet ook wat met je we zijn echt een paar dagen even de weg kwijt geweest.

Maar even terug naar LA, na het uit checken van ons laatste hotel zijn we de auto in gestapt op naar Santa Monica nog even die laatste dag wat strand mee pikken tenslotten is het vakantie en daar hoord strand toch een beetje bij niet dan? La zo in de spits 's ochtendsis druk kan ik je zeggen na Santa Monica was een stukje van 30min waar we bijna 1,5uur overgedaan hebben. Maar het was ons laatste ritje dus zo erg was het ook weer niet. Eenmaal in santa Monica aangekomeneen mooi plekje voor de auto gezochten hop de stad in nog evenshoppen om rond 13uur even lekker telunchenom vervolgens even lekker een uurtje op het strand door te brengen.

Maar nu was het dan echt de tijdom weer naar huis te gaan. We hadden het graag nog een weekje uit willen stellenmaar helaas onze tijd in amerika was voorbij. We zaten weer in de auto om deze terug te brengen waar we hem 21 dagen geleden hadden op gehaald. Nog even de tank vol gooien en via de achter ingang van het verhuurbedrijf de auto ingeleverd waar deze wert gecontroleerd en door de wasstraat ging om vervolgens weer een nieuwe roadtrip te gaan maken. Volgepakt met koffers en tassen zijn we door de shuttelbus weer netjes afgezet bij de luchthaven. Het inchecken ging wat minder snel dan gewend maar uiteindelijk mochten onze toch iets te zwaren koffers mee terug zonder bij te betalen ;-).Nog een kleine 2 uur door bregen in de vertrekhal het vliegveld van LA was namelijk niet zo groot en er wasal helemaal niks te doe. (maar dat hadden we al vernomen uit betrouwbare bron). Rond de klok van 20:00 mochten we dan eindelijk maar toch helaas onze plekken in het vliegtuig gaan opzoeken voor de terug reis. Om 10 uur later in Londen aan te komen de terug reis hadden we een andere vlieg maatschapij dan de heen reis waar het net allemaal wat minder was. Maar het grootste gedeeldte van de reis hebben we lekker ;-S geslapen. Eenmaal in Londen was de verbinding naar Amsterdam ook niet helemaal aansluitend het vliegtuig had 60min vertraging maar dat was nog te overzien. Al met al hebben we helemaal niks te klagen gehad met het reizen van de afgelopen drie weken en kunnen we terug kijken op een top vakantie waar alles prima is verlopen.

Onze eerste tussen stop op Nederlandse bodem was hoe kan het anders bij van der valk. Want na al dat gereis hadden we best wat honger gekregen. Rond de klok van half 11 waren we dan thuis (in nijmegen) bek af maar voldaan. Vervolgens hebben zowat de hele zondag geslapen oin in de avond weerverder te reizen naar Helmond (een stukje van niks;-). De afgelopen drie dagen hebben we lekker rustig aangedaan om helemaal uitgerust morgen weer aan het werk te gaan. De tijd speeld nog wel een beetje parte want je hebt op de raaste tijden hoger of slaap maar langzaam beginnen we ons ritme hier weer terug te vinden.

We zijn weer een hele ervaring rijker en we hadden het voor geen goud willen missen. En gelukkig hebben we de foto's nog (bijna 2000). Om zo nu en dan nog even terug te dromen. Als ik om af te sluiten amerika in 2 woorden mag samenvatten 'KICKEN' & 'VERSLAVEND'!!!!!!!

Groetjes,

Martijn & Kim

Tot slot willen Kim en ik iedereen bedanken voor de leuke reactie die jullie dagelijks hebben achter gelaten op deze site. Dat hebben we als erg leuk ervaren. steeds weer ff kijken of er al nieuwe reacties waren.

Iedereen BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!

lesley, sandra,britt en sophie

Wij zijn ontzettend blij dat jullie weer heelhuids in nederland zijn aangekomen. helaas hebben we elkaar nog niet gezien maar dat komt wel weer. Wij hebben genoten van alle mooie foto's en verhalen. Dikke kus van ons allemaal

Brord

Hey saampjes

Was gezellig gisteren. Weer echt ouderwets. Goed dat jullie er weer zijn. Jammer dat de verhalen nu stoppen want het was echt leuk om iedere dag te lezen.

Groetjes

pap en mam

hoi jongens fijn dat jullie er zijn en dan in zo'n prachtig hotel kei gaaf,
leuk om jullie weer te volgen geniet van de komende tijd,xx

britt

heey leuk die foto,s en doe niet zo veel op een dag want dadlek is alen dingen op en wat moet julie dan doen